"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Γιαννιτσά: Μπαράζ... συλλήψεων

Σημαντική επιτυχία κατά του εγκλήματος πέτυχαν σήμερα (26/01) ύστερα από οργανωμένη επιχείρηση οι Αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Γιαννιτσών.
Συγκεκριμένα σήμερα (26/01) πρωινές ώρες, Αστυνομικοί του παραπάνω Τμήματος, συνεπικουρούμενοι από συναδέλφους τους, άλλων Υπηρεσιών του Νομού Πέλλας, πραγματοποίησαν έρευνες σε σπίτια υπόπτων σε τοπική κοινότητα του δήμου Πέλλας, με αποτέλεσμα να συλληφθούν τέσσερα άτομα (τρεις άνδρες και μία γυναίκα) ηλικίας από 24 έως 53 ετών, γιατί βρέθηκε να κατέχουν οπλισμό, ναρκωτικές ουσίες και διάφορα χρυσαφικά και λοιπά αντικείμενα που θεωρήθηκαν προϊόντα κλοπής και δεν μπόρεσαν να δικαιολογήσουν την κατοχή τους.
Όλα τα παραπάνω κατασχέθηκαν, ενώ οι δράστες οδηγήθηκαν στην δικαιοσύνη.
 πηγή:http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου