"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Υπόθεση προσλήψεων Μουσείου Πέλλας. Ξανά στο φως


Υπάλληλοι του Μουσείου Πέλλας είχαν δικαστήριο σήμερα(Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012), στα Γιαννιτσά που κράτησε μάλιστα τόσο, που αναβλήθηκαν οι υπόλοιπες δίκες, για το θέμα που είχε προκύψει προπέρυσι με τις προσλήψεις τους.  Όλοι θυμόμαστε την υπόθεση, που τον Μάιο του 2010 η τότε Υφυπουργός Εσωτερικών, Θ. Τζάκρη είχε κατηγορηθεί για προσλήψεις συγγενικών της προσώπων έλεγε: «Όλα έχουν γίνει σύννομα» όταν μίλησε μετά την εμπλοκή του ονόματός της στο διαγωνισμό πρόσληψης προσωπικού στο Μουσείο Πέλλας.
Η υφυπουργός Εσωτερικών είπε ότι η ίδια δεν έκανε καμία παρέμβαση ώστε να ευνοηθούν «δικοί της άνθρωποι» στον διαγωνισμό του υπουργείου Πολιτισμού.
Τα στοιχεία ανέφεραν ότι η συγκεκριμένη προκήρυξη δεν έγινε από το ΑΣΕΠ, αλλά με την εφαρμογή κριτηρίων του ΑΣΕΠ. Την τελική επιλογή των επιτυχόντων έκανε η ορισθείσα επιτροπή προσλήψεων του Μουσείου της Πέλλας.
Αυτοί οι άνθρωποι σήμερα δίκασαν κάποιους για συκοφάντηση!
πηγή: http://www.pellanet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου