"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Θανατηφόρο τροχαίο δυστύχημα στο κέντρο των Γιαννιτσών

IMG 0950Χθες(27/1) Παρασκευή βράδυ,γύρω στις 12 τα μεσάνυχτα  στο ύψος του Ιερού Ναού Κοιμήσεως της Θεοτόκου, στη Μητρόπολη προκλήθηκε σύγκρουση δύο ΙΧ οχημάτων με αποτέλεσμα το θανάσιμο τραυματισμό μίας 45 χρόνης γυναίκας κάτοικος της συνοικίας Ν.Τραπεζούντας(Τσαλί)  και τον τραυματισμό άλλων 3 ατόμων .
Συγκεκριμένα, ο οδηγός του ενός ΙΧ αυτοκινήτου,στρατιωτικός στο επάγγελμα  κατοίκος και αυτός της συνοικίας Ν.Τραπεζούντας ,πέρασε στο αντίθετο ρεύμα λόγω αυξημένης ταχύτητας και προσέκρουσε  μετωπικά με το ΙΧ επιβατικό όχημα που οδηγούσε η  45χρόνη ,η οποία επέστρεφε την κόρη με το 2 ετών παιδάκι της στο σπίτι.
Η 45 χρονη γυναίκα υπέκυψε στα τραύματα της αμέσως.Τραυματίστηκε σοβαρά επίσης και η κόρη της σύμφωνα με πληροφορίες με κατάγματα στα πόδια της,ευτυχώς το νήπιο δεν διατρέχει κανένα κίνδυνο.
Οι συνεπιβάτες του δεύτερου οχήματος, ένας άνδρας και μία γυναίκα, τραυματίστηκαν σοβαρά και διακομίστηκαν στο Γ. Νοσοκομείο Γιαννιτσών.
προανάκριση για τα ακριβή αίτια διενεργεί το Τμήμα τροχαίας της Αστυνομικής Υποδιεύθυνσης Γιαννιτσών.
Σύμφωνα με νέες πληροφορίες Ο οδηγός του πρώτου αυτ/του νοσηλεύεται στο Ιπποκράτειο.
IMG 0947
το αυτοκίνητο του νεαρού
 Ε.Τ. για τον Λόγο της Πέλλας

πηγή:http://www.logospellas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου