"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Εκδήλωση για τη Μητέρα στα Γιαννιτσά

Το πιο γλυκό και αγαπημένο πρόσωπο αναμφισβήτητα είναι η μάνα. Μια μορφή οικεία και στοργική που όλοι μας πάντα έχουμε στο μυαλό μας. Αυτό το πρόσωπο τιμά με εκδήλωση που διοργανώνει η Ιερά Μητρόπολη Εδέσσης Πέλλης και Αλμωπίας.
Με αφορμή τη γιορτή της Μητέρας την Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012 και ώρα 6:00 μ.μ. στην κεντρική αίθουσα του Ενοριακού Κέντρου του Ι. Ναού Αγίου Γεωργίου Γιαννιτσών θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση, με ομιλήτρια την πρεσβυτέρα Κυριάζου Θεοδώρα με θέμα: «Η Μάνα του Θεού και των ανθρώπων οι μάνες».
Την εκδήλωση θα πλαισιώσουν η χορωδία του Ι. Ναού Αναλήψεως του Σωτήρος Αθύρων και η χορωδία του Ι. Ναού Αγ. Γεωργίου Γιαννιτσών.
πηγή: http://loudias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου