"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Άρχισα να ακούω τα παιδιά μου και να μπαίνω στη θέση τους

arxisa-na-akouo-to-paidi-mouΤα παραπάνω λόγια όπως και «Έχω περισσότερο υπομονή και κάνω διάλογο με τα παιδιά μου», «Άρχισα να ακούω τα παιδιά μου και να έρχομαι στη θέση τους. Έτσι, τα καταλαβαίνω περισσότερο», «Ελέγχω πλέον τις φωνές και τον θυμό μου» είπαν μητέρες που παρακολούθησαν σεμινάριο του Κέντρου Πρόληψης «ΌΡΑΜΑ» σε συνεργασία με τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου και 9ου Δημοτικού Σχολείου Γιαννιτσών με σκοπό την προαγωγή της ψυχικής και συναισθηματικής υγείας των παιδιών που φοιτούν στο Δημοτικό σχολείο.
Το βιωματικό αυτό σεμινάριο είχε διάρκεια 20 ώρες, ολοκληρώθηκε στις 21 Δεκεμβρίου 2011 και το παρακολούθησαν 18 γονείς οι οποίοι είχαν την δυνατότητα να επεξεργαστούν θέματα όπως η επικοινωνία μέσα στην οικογένεια, η αναγνώριση και διαχείριση των συναισθημάτων, η ενίσχυση της αυτοεκτίμησης, η διαχείριση απωλειών, τα όρια και οι κανόνες μέσα στην οικογένεια.
Οι γονείς που συμμετείχαν είπαν :
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα σεμινάρια που πραγματοποιεί το Κέντρο Πρόληψης μπορείτε να απευθύνεστε στο τηλέφωνο 23810- 51174.
πηγή: http://www.logospellas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου