"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ


Τήν Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012 καί ὥρα 6:00 μ.μ. στήν κεντρική αἴθουσα τοῦ Ἐνοριακοῦ Κέντρου τοῦ Ἱ. Ναοῦ Ἁγίου Γεωργίου Γιαννιτσῶν θά πραγματοποιηθεῖ ἐκδήλωση μέ ἀφορμή τήν γιορτή τῆς μητέρας. Ὁμιλήτρια θά εἶναι ἡ πρεσβυτέρα Κυριάζου Θεοδώρα μέ θέμα: «Ἡ Μάνα τοῦ Θεοῦ καί τῶν ἀνθρώπων οἱ μάνες».
Τήν ἐκδήλωση θά πλαισιώσουν ἡ χορωδία τοῦ Ἱ. Ναοῦ Ἀναλήψεως τοῦ Σωτῆρος Ἀθύρων καί ἡ χορωδία τοῦ Ἱ. Ναοῦ Ἁγ. Γεωργίου Γιαννιτσῶν.
 
 
πηγή: http://istographos.blogspot.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου