"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Ας δείξουμε όλοι μας λίγη ανθρωπιά...

Δείξτε λίγη ανθρωπιά!

Με αφορμή τον κόσμο γύρω μου, που βλέπω καθημερινά, αποφάσισα να γράψω...
για το ξεφτιλίκι της Ελλάδας....Βλέπω κόσμο να πεινάει να κοιμάται στους δρόμους και ένας απο εμάς δεν βοηθάει. Τόσα κτίρια, τόσα εγκαταλελημένα εργοστάσια, τόσα άδεια διαμερίσματα σε όλη την Ελλάδα και κανείς δεν συγκινήτε να φροντίσει αυτο τον κόσμο. Εσείς λοιπόν που θέλετε να λέγεστε άνθρωποι, εσεις που δεν ξέρετε τι έχετε στις τσέπες σας, ας αποκτήσετε λίγο καρδία και ας παραχωρήσετε ενα κεραμίδι για αυτους που το έχουν ανάγκη. Και σεις μεγάλοι και τρανοί αξιοποιήστε, τα αχούρια στάδια που τα έχετε και κάθονται.
Αναγνώστης
πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/01/blog-post_8986.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου