"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

Στην τελική ευθεία για δημοπράτηση η νέα γέφυρα στο δρόμο Μεσιανό-Γιαννιτσά


  
Εγκρίθηκε η εισήγηση του Αντιπεριφερειάρχη κ. Θεόδωρου Θεοδωρίδη από το Περιφερειακό Συμβούλιο

Εγκρίθηκε από το Περιφερειακό Συμβούλιο την περασμένη Πέμπτη (19/1) η Σύναψη Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας και του Δήμου Πέλλας για την εκτέλεση από τη Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας του έργου «Κατασκευή νέας γέφυρας στο δρόμο Μεσιανό-Γιαννιτσά». Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 500.000 ευρώ.  

Σε δήλωσή του ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Θεοδωρίδης που ήταν και ο εισηγητής του θέματος στο Περιφερειακό Συμβούλιο αναφέρει: «Η συγκεκριμένη γέφυρα αποτελεί σημείο συχνών και σοβαρών ατυχημάτων, ακόμη και θανατηφόρων. Να σημειώσουμε ότι οι διορθώσεις και η ανακατασκευή των 2 χιλιομέτρων ασφάλτου μεγαλώνει το κόστος αλλά βελτιώνει την ασφάλεια. Πρόκειται για έργο μεγάλης προτεραιότητας στον προγραμματισμό μας καθώς το κόστος της ανθρώπινης απώλειας είναι ανεκτίμητο. Παρακολουθώ την πορεία του έργου προσωπικά. Δυστυχώς, η εμπειρία δείχνει ότι πολλές φορές η υπάρχουσα γραφειοκρατία δημιουργεί σημαντικές καθυστερήσεις που μπορούν να οδηγήσουν ακόμη και στην απώλεια διαθέσιμων χρηματοδοτικών πόρων. Οι υπηρεσίες χρειάζεται να είναι σε διαρκή εγρήγορση».
 πηγή:http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου