"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Παραιτήσεις συνεργατών του Δημάρχου Πέλλας


  
Με καζάνι που βράζει έτοιμο να ξεχειλίσει μοιάζει πλέον η κατάσταση στο Δήμο Πέλλας καθώς ολοένα και περισσότερα στελέχη της συμπολίτευσης εκφράζουν τη δυσαρέσκειά τους για τους χειρισμούς του Δημάρχου Γ. Στάμκου.
Δυσαρέσκεια που πρόσφατα μεταφράστηκε σε παραιτήσεις δύο σημαντικών συνεργατών του, ενός Αντιδημάρχου και ενός Δημοτικού Συμβούλου – μέλους Δημοτικής Επιχείρησης Πέλλας, οι οποίες δεν έγιναν αποδεκτές.
Άνθρωποι που γνωρίζουν καλά το περιβάλλον του Δημάρχου τονίζουν ότι ο ρόλος λήψης όλων των αποφάσεων έχει ανατεθεί σε μια εξαιρετικά μικρή ομάδα «αυλικών», αφήνοντας τους υπόλοιπους, ακόμη κι αν έχουν τη θεσμική ιδιότητα, στο περιθώριο.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου