"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Έναρξη σεμιναρίου για γονείς στα Γιαννιτσά


Το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων Ν. Πέλλας «ΌΡΑΜΑ» στα πλαίσια των δράσεων του για την πρόληψη συμπεριφορών εξάρτησης και προαγωγής της υγείας θα υλοποιήσει σεμινάριο με τίτλο «Οι δυσκολίες του σύγχρονου γονιού».

Η έναρξη του σεμιναρίου θα γίνει Την Τετάρτη 25 Ιανουαρίου στις 16:30 στο χώρο του 1ου Δημοτικού Σχολείου Γιαννιτσών και στις 18:00 στο χώρο του 5ου Δημοτικού Γιαννιτσών

Οι  θεματικές ενότητες του σεμιναρίου είναι:..


•    Βελτιώνοντας την επικοινωνία με τα παιδιά.
•    Συμπεριφορές  και τρόποι που ενισχύουν την αυτοεκτίμηση των  παιδιών.
•    Αναγνώριση και έκφραση συναισθημάτων.
•    Συνειδητοποιώντας τις επιθυμίες μας για τα παιδιά – Διερευνώντας τις ανάγκες των παιδιών.
•    Μορφές κακοποίησης και ο αντίκτυπος τους στην αυτοεκτίμηση των παιδιών.
•    Κανόνες και όρια.
•    Σχολικός εκφοβισμός.
•    Συμπεριφορές εξάρτησης, π.χ. διαδίκτυο, χρήση ουσιών.

Το σεμινάριο θα είναι βιωματικό και θα έχει διάρκεια 20 ώρες

Όσοι γονείς επιθυμούν να παρακολουθήσουν το σεμινάριο μπορούν να παραβρεθούν είτε στο χώρο του 1ου Δημοτικού, είτε στο χώρο του 5ου Δημοτικού Σχολείου Γιαννιτσών αντίστοιχα, την Τετάρτη 25 Ιανουαρίου.
Η συμμετοχή είναι δωρεάν.
πηγή: http://pelladothe.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου