"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Γιαννιτσά: Συνελήφθησαν με τα κλοπιμαία στο όχημά τους.

Δύο νεαρά άτομα ηλικίας 19 και 21 ετών καταγόμενα από τοπική κοινότητα του δήμου Πέλλας, συνελήφθησαν από Αστυνομικούς  στα Γιαννιτσά-Πέλλας, την 29/01 απογευματινές ώρες, γιατί σε έλεγχο που πραγματοποίησαν στο όχημα με το οποίο κινούντο, βρέθηκαν διάφορα υλικά τα οποία είχαν αφαιρέσει πριν λίγη ώρα από επαγγελματικό χώρο ιδιοκτησίας 75χρονου στα Γιαννιτσά-Πέλλας. Τα κλοπιμαία κατασχέθηκαν, ενώ οι δράστες οδηγήθηκαν στην δικαιοσύνη.

πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου