"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Ο άστεγος και η Ελλάδα που δεν τον αγαπά


  • 0
     



 Ο άστεγος και η Ελλάδα που δεν τον αγαπά
Μια ακόμη φωτογραφία που κάνει τον γύρο του διαδικτύου, εμφανίζει την σκληρή πραγματικότητα που βιώνουν οι άστεγοι.
Ένας άστεγος άνδρας έχει ξαπλώσει πάνω στους αεραγωγούς του μετρό στην Ομόνοια, με σκοπό να βρει λίγη ζέστη ενώ οι περαστικοί τον προσπερνούν αδιάφορα.
Την τραγικό στην φωτογραφία είναι η γιγαντιαία αφίσα της ελληνικής σημαίας στο βάθος που γράφει«Ελλάδα σ’ αγαπώ».

πηγή: http://troktiko.eu/2012/01/o-astegos-kai-h-ellada-pou-den-ton-agapa/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου