"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Η Δύναμη των λέξεων


Ο Πάπας Pontianus , είχε πεί :



«το χτύπημα του μαστίγιου θα σημαδέψει το δέρμαμου, αλλά το χτύπημα της γλώσσας θα μου σπάσει τα κόκαλά μου. Πολύ έπεσαν απότην άκρη του σπαθιού, αλλά όχι τόσοι όσοι έπεσαν από τη γλώσσα». Αυτό είναι μια πολύ δυνατή εξήγηση του πόνου που μπορούν ναεπιφέρουν οι λέξεις. Αλλά οι λέξεις δενείναι ανάγκη να πονάνε. Μπορούν να παρηγορήσουν, να ανυψώσουν και να υποστηρίξουν .

Η δύναμη τωνλέξεων είναι μεγάλη. Η κάθε λέξη έχει τη σημασία της. Η κάθε λέξη μας οδηγεί σε μια κατάστασηκαι έτσι μας δημιουργεί το ανάλογο συναίσθημα.
Υπάρχουν λέξεις που έχουν τεράστια δύναμη και μας κάνουν καλύτερα η χειρότερα.π.χ «είμαι καλά.. δεν είμαι καλά.. έχω κατάθλιψη.. πονάω… έχω δύναμη..μπορώ» και πόσες ακόμα λέξεις που ίσως δενέχουμε καταλάβει τη δύναμη τους.

Πολλές φορές οιλέξεις και τα συναισθήματά μας έχουν άμεση καιμετρήσιμη επιρροή Στην ψυχική και σωματική μας κατάσταση, στο ανοσοποιητικό μαςσύστημα και γενικά στης υγεία μας . Δυστυχώς όμως, οι ειδικοί σπάνιασυμβουλεύουν θεραπείες που θα αντιδράσουν στην αρνητική επιρροή των λέξεων καιτων συναισθημάτων στην υγεία μας και στο ανοσοποιητικό.
Αρχικά, εντοπίζουμε και εξαλείφουμε τις λέξεις και τα συναισθήματα πουεμποδίζουν και μπλοκάρουν την βελτίωση της υγείας μας . Μετά, θα κατανοήσουμετα βήματα που υποδεικνύονται για την αναχαίτιση αυτών των συναισθημάτων.

Προσέξτε τις σκέψεις σας, γιατί γίνονται λέξεις...

Προσέξτε τις λέξεις σας, γιατί γίνονται πράξεις ..

Προσέξτε τις πράξεις σαςγιατί γίνονται συνήθειες...

Προσέξτε τις συνήθειές σαςγιατί γίνονται οχαρακτήρας σας ..

Προσέξτε τον χαρακτήρα σαςγιατί γίνεται η ζωή σας.

Dr. Δημήτρης Κίμογλου – ΨυχοθεραπευτήςΔιδάκτωρ παν. Breyer www.kimoglou.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου