"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Εκδρομή στην Κρήτη διοργανώνουν οι συνταξιούχοι ΙΚΑ Γιαννιτσών & περιχώρων

alt
Από την Διοίκηση του Σωματείου μας ανακοινώνεται ότι θα πραγματοποιηθεί 7 ήμερη εκδρομή στην Κρήτη διαμονή στης περιοχή Γούβες Ηρακλείου – ξενοδοχείο LAVRIS από 24 Ιουνίου  έως 30 Ιουνίου  2012.

Η τιμή εισιτηρίου είναι  280 εύρω κατά άτομα  και περιλαμβάνει εισιτήρια λεωφορείου –πλοίου,  ξενοδοχείο με πρωινό και βραδινό και καθημερινές εκδρομές στα αξιοθέατα του νησιού.

Όσοι επιθυμούν να λάβουν μέρος στην εκδρομή μπορούν να προμηθευτούν τα εισιτήρια τους  από τα γραφεία του σωματείου κατά τις ώρες λειτουργίας του γραφείου : 9.00πμ -11.00πμ.

Στην εκδρομή μπορούν να συμμετέχουν και μη μέλη

Για την Διοίκηση του Σωματείου

πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου