"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

Μεταβολή του καιρού με βροχές και καταιγίδες και στην Πέλλα



Μεταβολή του καιρού παρατηρείται από τις πρώτες πρωινές ώρες της Δευτέρας σε ολόκληρη την Πέλλα με κύριο χαρακτηριστικό την απότομη πτώση της θερμοκρασίας και τις έντονες νεφώσεις οι οποίες προς το βράδυ θα αυξηθούν ακόμα περισσότερο όπου και θα σημειωθούν βροχές και καταιγίδες σε ολόκληρο τον νομό.
Η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 16 έως και 23  βαθμούς κελσίου με την Έδεσσα να βρίσκετε 2 βαθμούς χαμηλότερα από τον υπόλοιπο νομό.
Ίδιος καιρός θα επικρατήσει και αύριο Τρίτη.
πηγή: http://pelladothe.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου