"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

«...μόλις εἶν᾿ ἔτσι δυνατὸς ὁ Ἔρωτας καὶ ὁ Χάρος.»


erotasxarosΤο 3ο ΓΕ.Λ. ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ «Αικατερίνη Βαρελά» παρουσιάζει τη θεατρική παράσταση «...μόλις εἶν᾿ ἔτσι δυνατὸς ὁ Ἔρωτας καὶ ὁ Χάρος.» στο Πνευματικό Κέντρο Γιαννιτσών την Πέμπτη, 7 Ιουνίου 2012, 8.30 μ.μ.
Πρόκειται για 4 δραματοποιημένες παραλογές, «Η Λιογέννητη», «Του Μαυριανού και της αδερφής του», «Φόνισσα μάνα» και «Του Νεκρού Αδερφού».
Είσοδος ελεύθερη
Η πραγματοποίηση της παράστασης γίνεται με την υποστήριξη της ΔΗ.Κ.Ε.Π.Α.Π
πηγή: http://www.logospellas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου