"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Επιστολή αναγνώστη Προς: Τον Πολιτιστικό Σύλλογο Αμπελιών


Προς: Τον Πολιτιστικό Σύλλογο Αμπελιών 
Με έκπληξη αλλά και μεγάλη αγανάκτηση πληροφορήθηκα ότι στις 22 Απριλίου συμμετείχε ο πολιτιστικός σύλλογος Αμπελιών με το χορευτικό του τμήμα σε εκδηλώσεις στην πόλη ΜΕΛΝΙΚ της Βουλγαρίας. Διοργανωτές αυτής της εκδήλωσης ήταν η οργάνωση ΟΜΟ της Βουλγαρίας η οποία και αυτοαποκαλείται Μακεδονική Οργάνωση, η γνωστή οργάνωση ΒΜΡΟ και άλλες αυτονομιστικές οργανώσεις ψευτομακεδόνων. Χαιρετισμό απηύθυνε και η γνωστή ανθελληνική οργάνωση Ουράνιο τόξο. Η εκδήλωση ήταν αφιερωμένη στον Επαναστάτη και Ψευτομακεδόνα Γιάνε Σαντάσκι. Πρόεδρε του Πολιτιστικού Συλλόγου Αμπελιών...
κ. Παπαδόπουλε Ιωάννη δεν γνωρίζατε τον σκοπό των εκδηλώσεων που συμμετείχατε; Και όταν είδατε όλους τους αυτονομιστές να ομιλούν γιατί δεν αποχωρήσατε; Τα ίδια ερωτήματα και για σάς Χοροδιδάσκαλε κ. Λίγα; Δεν γνωρίζατε που συμμετείχατε; Γιατί δεν αποχωρήσατε όταν είδατε ότι έχουν ανθελληνικό σκοπό οι εκδηλώσεις; Ποίου ιδέα ήταν η συμμετοχή του Συλλόγου σ’ αυτές τις εκδηλώσεις; Στις δύσκολές στιγμές που περνά η Πατρίδα μας χρειάζεται προπάντων ΕΘΝΙΚΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ. Χρήστος Κάμτσης Γιαννιτσά  
πηγή: http://loudias.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου