"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

Συγκλονιστικό μήνυμα μαθητή Λυκείου με αφορμή την νέα προσφυγή στις κάλπες



"ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ, ΟΙ ΜΑΘΗΤΈΣ που την "παλεύουμε" μια ολόκληρη σχολική χρονιά με τα όποια οικογενειακά και οικονομικά μας προβλήματα"
Μαθητής Λυκείου λίγη ώρα πριν, εκφράζοντας το σύνολο των συμμαθητών του, εξέφρασε με σχόλιό του σε πρόσφατη ανάρτησή μας και με πολύ χαρακτηριστικό τρόπο την απόγνωση στην οποία έχουν περιέλθει χιλιάδες μαθητές Λυκείων και Γυμνασίων ανά την χώρα ενόψει πανελλαδικών εξετάσεων με αφορμή τις τελευταίες πολιτικές εξελίξεις οι οποίες δημιουργούν κλήμα ανασφάλειας αλλά και της νέας προσφυγής στις κάλπες που συμπίπτουν με την εξεταστική περίοδο:..
“Οι πανελλαδικές ξεκινούν 21 Μαΐου και οι ενδοσχολικές Λυκείων και Γυμνασίων στις 22 Μαΐου και τελειώνουν 19 Ιουνίου!!! Το έχει σκεφτεί κανείς τους; Ας συμπτύξουν τις ημερομηνίες, ας κάνουν επιτέλους ένα σωστό πλάνο να τελειώνουμε τις εξετάσεις μας ως τις 14 Ιουνίου που πρέπει να κλείσουν τα σχολεία λόγω εκλογών. ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ!!! ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ, ΟΙ ΜΑΘΗΤΈΣ που την "παλεύουμε" μια ολόκληρη σχολική χρονιά με τα όποια οικογενειακά και οικονομικά μας προβλήματα ώστε να φτάσουμε ως την ημέρα των εξετάσεων και τώρα βρίσκονται όλα στον αέρα. Ήμαρτον πια!!! Εκλογές ας γίνουν αλλά απαιτούμε να ενημερωθούμε τι θα γίνει με μας”.
πηγή: http://pelladothe.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου