"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Οι τροφές που ξυπνάνε την πείνα


Και όμως υπάρχουν τροφές που είναι ένοχες γιατί ξυπνάνε την πείνα!...

Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου του Σινσινάτι, οι τροφές που περιέχουν πολλά λιπαρά όπως οι τηγανητές πατάτες, τα κρεμώδη τυριά και η μαγιονέζα υποχρεώνουν την ορμόνη γρελίνη να ενεργοποιηθεί.

Η ορμόνη γρελίνη, η οποία δραστηριοποιείται μέσω του ενζύμου Goat, συσσωρεύεται στη διάρκεια νηστείας και βρίσκεται στον οργανισμό σε μεγάλες ποσότητες λίγο πριν από το γεύμα, λειτουργεί έτσι ώστε να βελτιώσει το μεταβολισμό των θρεπτικών ουσιών και να ευνοήσει την αποθήκευση του σωματικού λίπους.

Όπως αναφέρθηκε από την ομάδα του Matthias Tschop στην ιατρική επιθεώρηση “Nature medecine”, το ένζυμο Goat πρόκειται μελλοντικά να βοηθήσει για στοχευμένες θεραπείες σε ασθένειες που έχουν να κάνουν με το μεταβολισμό.
πηγή: http://planet-greece.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου