"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 29 Μαΐου 2012

Συλλήψεις 3 ατόμων για κλοπή από αστυνομικούς Γιαννιτσών και Κρύας Βρύσης


συλληψη1Συνελήφθησαν επ΄ αυτοφώρω προχθες το απόγευμα στα Γιαννιτσά Πέλλας, από Αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Γιαννιτσών, δύο άτομα ηλικίας  25 και 28 ετών αντίστιχα, διότι αφαίρεσαν από εργοστάσιο κονσερβοποιίας που δεν λειτουργεί ιδιοκτησίας 71χρονου διάφορα μεταλλικά αντικείμενα συνολικής αξίας 5.000€ περίπου, τα οποία μεταφόρτωσαν σε Ι.Χ. Επιβατηγό και σε ρυμουλκούμενο όχημα (τρέιλερ) και διέφυγαν. Τα αφαιρεθέντα αντικείμενα βρέθηκαν εντός του οχήματος και αποδόθηκαν στον ιδιοκτήτη τους, ενώ βρέθηκαν και διάφορα εργαλεία που χρησιμοποίησαν οι συλληφθέντες για να αφαιρέσουν τα μεταλλικά αντικείμενα.
Προανάκριση διενεργήθηκε από το Τμήμα Ασφαλείας Γιαννιτσών.
Επίσης συνελήφθη χθες το μεσημέρι στο Αγγελοχώρι Ημαθίας, από Αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Κρύας Βρύσης Πέλλας, ένας  20 ετών, διότι σε αστυνομική έρευνα του Ι.Χ. Φορτηγού αυτοκινήτου που οδηγούσε διαπιστώθηκε να έλκει τετράτροχη αγροτική σιδερένια πλατφόρμα ιδιοκτησίας 71χρονου, την οποία προηγουμένως αφαίρεσε από αγροτική περιοχή του Αγγελοχωρίου και σκόπευε να την πουλήσει για παλαιά σίδερα.
Προανάκριση διενεργήθηκε από το Αστυνομικό Τμήμα Κρύας Βρύσης.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στους κατά τόπον αρμόδιους κ. Εισαγγελείς Πλημμελειοδικών.
πηγή: http://www.logospellas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου