"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 26 Μαΐου 2012

Δώστε μου μια απάντηση" κύριοι"...

Γράμμα ενός μαθητή στο υπουργείο παιδείας και στην Ένωση Ελλήνων Φυσικών

Αγαπητοί κύριοι είμαι ένας μαθητής που έχω λύσει το επίμαχο θέμα Γ4.
Εξ αιτίας αυτού δεν πρόλαβα να ασχοληθώ με το τελευταίο Δ4 θέμα, ένα θέμα που μετέπειτα το έλυσα και μου στοιχίζει μια σημαντική απώλεια βαθμών. Από εμένα ποιος θα ζητήσει συγγνώμη; Το δικό μου δίκιο ποιος θα μου το αποδώσει; Σας βλέπω να μιλάτε ειρωνικά όταν λέτε ότι τα θέματα είναι για ταλέντα φυσικής. Τότε προτείνετε να διαγωνιζόμαστε στην πατριδογνωσία, ίσως και στα καλλιτεχνικά αντί για τη φυσική. Μήπως στα ίδια θέματα δεν διαγωνιζόμαστε όλοι; Η ίδια εκφώνηση δεν είναι για όλους;

Δεν είστε σοβαροί κύριοι, και το λέω με μεγάλο πόνο γιατί είσαστε οι δάσκαλοί μου. Aυτοί που πρώτα θα έπρεπε να σκέφτονται το πόνο και την απογοήτευση μιας παιδικής ψυχής, όταν έτσι απλά με μια παγωμένη ανακοίνωση καταρρίπτεται την αξία κάποιων που ξεχώρισαν με την αξία και την γνώση τους, μόνο και μόνο για να είσαστε αρεστοί στη συντεχνία σας. Δώστε μου μια απάντηση κύριοι. Ύστερα από αυτό που προτείνετε να γίνει θεωρείτε ότι οι εξετάσεις είναι δίκαιες; Όχι κύριοι. Και αυτό που πραγματικά επιθυμώ είναι να φύγω από αυτή τη χώρα και να μην σας ξαναδώ ποτέ μου. Να μη μου θυμίζει κανείς ότι υπήρξατε δάσκαλοί μου. Και αυτό ειλικρινά προτίθεμαι να κάνω. Τους μόνους που σκέφτομαι είναι οι γονείς μου. Σε αυτούς τι θα απαντήσετε κύριοι; Συγγνώμη δεν δέχομαι, γιατί έτσι απλά δεν μπορείτε να δηλητηριάζετε ανθρώπινες ψυχές. Εγώ μόνο αυτό θα σας πω. ΣΑΣ ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ. Και το λέω μέσα από την ψυχή μου.
 parapolitikaargolida.gr
πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου