"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Σε πλήρη ετοιμότητα ο εκλογικός μηχανισμός της ΠΕ Πέλλας

alt
Σε πλήρη ετοιμότητα βρίσκεται ο εκλογικός μηχανισμός της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας για τη διεξαγωγή των βουλευτικών εκλογών την Κυριακή  6 Μαϊου 2012.

Επισημαίνεται ότι τα αποτελέσματα των εκλογών θα είναι διαθέσιμα στο διαδίκτυο (INTERNET) μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (www.pkm.gov.gr). Στον ίδιο σύνδεσμο υπάρχει πλήρες ενημερωτικό δελτίο και πληροφοριακό υλικό, που αφορά τόσο την διαδικασία των εκλογών, όσο και χρήσιμοι πίνακες και στατιστικά στοιχεία σε ηλεκτρονική μορφή. Ακόμη, λειτουργεί ήδη από τις 8 το πρωί έως τις 8 το βράδυ, ο τετραψήφιος τηλεφωνικός αριθμός 1536 για την ενημέρωση των πολιτών σχετικά με την εκλογική διαδικασία.

Τα σύγχρονα μέσα επικοινωνίας καθιστούν εύκολη, γρήγορη, ανέξοδη την πρόσβαση στην ενημέρωση για την πορεία των εκλογικών αποτελεσμάτων για όλους τους υποψηφίους, μέσα μαζικής ενημέρωσης και πολίτες. Έτσι, θα αποφευχθεί ο συνωστισμός των ενδιαφερομένων στα εκλογικά τμήματα και στο κέντρο μετάδοσης των αποτελεσμάτων και η διαδικασία συλλογής, μετάδοσης και εξαγωγής των τελικών αποτελεσμάτων θα κυλήσει ομαλά και χωρίς προβλήματα.
 πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου