"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 12 Μαΐου 2012

Αδέσποτες… επιθέσεις

Η κατάσταση με τα αδέσποτα σκυλιά στο κέντρο της πόλης των Γιαννιτσών είναι ανυπόφορη και θα γίνει και επικίνδυνη. Δεκάδες αδέσποτα (αγέλη ολόκληρη) καθημερινά «κάνουν τις βόλτες τους» στο εμπορικό κέντρο (Ελ. Βενιζέλου και Χατζηδημητρίου) και ενίοτε «επιτίθενται» γαυγίζοντας σε περαστικούς. Ειδικά οι ποδηλάτες μετανιώνουν την ώρα και την στιγμή που διασχίζουν το κέντρο καθώς τα αδέσποτα επιδεικνύουν… μια ιδιαίτερη προτίμηση στα δίτροχα και στους αναβάτες τους. Χαρακτηριστική η εικόνα που περιγράφω: Τετάρτη, στις 8.00 το απόγευμα, στην γωνία της οδού Χατζηδημητρίου με πλατεία Γκόνου Γιώτα. Οι φωνές από μικρά παιδιά που καλούσαν «βοήθεια» αναστάτωσαν... τους διερχόμενους πολίτες αλλά και τους θαμώνες παρακείμενης καφετερίας. Δυστυχώς τα παιδιά αυτά -αναβάτες σε ποδήλατα- αποτέλεσαν… «στόχο» περίπου 10 αδέσποτων σκυλιών, τα οποία επιτέθηκαν στα ποδήλατα με ιδιαίτερη αγριότητα… Ευτυχώς… τα παιδιά την γλύτωσαν την τελευταία στιγμή με την βοήθεια των περαστικών. Την άλλη φορά; Ποιος θα πάρει την ευθύνη; 
πηγή:http://loudias.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου