"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

Λειτουργία σχολείων λόγω της διενέργειας των εθνικών εκλογών


Το Υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε ότι, λόγω της διενέργειας των Εθνικών Εκλογών στις 17 Ιουνίου 2012, τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν θα λειτουργήσουν την Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012 και τη Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012. Επισημαίνεται ότι τα σχολεία που θα χρησιμοποιηθούν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ως εξεταστικά κέντρα του Ειδικού μαθήματος των Αγγλικών, την Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012, θα παραδοθούν στις αρμόδιες αρχές στις 17:00 η ώρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου