"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

Αναγνώστης εξηγεί ποιο είναι το μήνυμα των εκλογών


Με έκπληξη τοσο καιρό παρακολουθώ τις εξελίξεις. Όλοι...μα ολοι, οι πολιτικοι αρχηγοι μιλανε για το περιφημο "Μηνυμα των Εκλογών". Ο καθένας βεβαια λεει ο,τι τον συμφέρει. Για αλλους το μηνυμα ειναι "Τιμωρία", για άλλους το μηνυμα εχει να κανει με "Μνημονιο ή Οχι μνημόνιο", με άλλους ειναι "Ευρω ή δραχμή". Κανένα απο αυτα δεν νομιζω οτι ειναι το πραγματικο μηνυμα που εστειλε ο κοσμος στις εκλογές που μολις εγιναν, αλλα και στις επόμενες. Ο απλός κοσμος στελνει κατα τη γνωμη μου ενα πολυ απλο μηνυμα: "Θέλω να πληρώνω δικαιους φόρους. Θέλω να πληρώνουν όλοι αναλογικά και οχι μονο η μεσαια τάξη. Θέλω αλλαγή των μέτρων για την ανάπτυξη της χώρας μου. Η αναπτυξη δεν ερχεται με μειωσεις μισθων και συνταξεων. Δεν με ενδιαφερει αν θα εχω ευρω ή δραχμή, μνημονιο ή όχι μνημόνιο. Πρεπει να αλλαξει ο τροπος διαχειρισης της κρίσης!" ΑΠΛΑ ΠΡΑΜΑΤΑ.

Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου