"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Εκδρομή στις Πρέσπες από το Σύλλογο δασκάλων και νηπιαγωγών Γιαννιτσών


Το Δ.Σ. του Συλλόγου Συνταξιούχων Δασκάλων και Νηπιαγωγών Περιφέρειας Γιαννιτσών «Πηνελόπη Δέλτα», με ανακοίνωσή του κάνει γνωστό στα μέλη του, ότι διοργανώνει ημερήσια εκδρομή στις Πρέσπες, το Σάββατο 26 Μαΐου 2012.Το μαγευτικό τοπίο, η αρμονία της φύσης και η ηρεμία που πηγάζε μέσα από το περιβάλλον του βουνού και των λιμνών είναι στοιχεία που κάνουν την περιοχή μοναδική. Όσοι και όσες επιθυμούν να συμμετάσχουν στην εκδρομή παρακαλούνται να το δηλώσουν έγκαιρα στα τηλέφωνα 6974435970 και 6942521915, από όπου θα πάρουν και περισσότερες πληροφορίες. Τιμή εισιτηρίου 15 ευρώ.
πηγή: http://loudias.blogspot.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου