"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 12 Μαΐου 2012

Και πάλι συνελήφθησαν!

Το γελοίο των συλλήψεων δεν έχει όρια. Αυτά μόνο στην Ελλάδα συμβαίνουν. Πριν ένα μήνα συνελήφθησαν την πρώτη φορά στην Βέροια και τη δεύτερη, στις 2 Μαΐου  στα Γιαννιτσά, τρεις... γυναίκες που στη στνέχεια ενεπλάκησαν και άλλες δύο, οι οποίες προσποιούμενες τις καλόγριες, εξαπατούσαν κυρίως γυναικείο πληθυσμό, ισχυριζόμενες ότι κάνουν έρανο για Μονή. Και τις δύο φορές οδηγήθηκαν στην δικαιοσύνη, που εκεί κρίθηκε ότι δεν είναι επικίνδυνες για τέλεση νέων αδικημάτων και αφού όρισαν δικάσιμο, αφέθησαν ελεύθερες. Αποθρασυνόμενες και σίγουρες για την ατιμωρησία! συνέχισαν το έργο τους αυτή τη φορά στην Θεσσαλονίκη, όταν την 08/5 πρωινές ώρες επισκέφτηκαν το σπίτι αρχικά μιας 72χρονης και στην συνέχεια μιας 70χρονης και πείθοντας τες απέσπασαν από αυτές διάφορα χρυσαφικά. Συνελήφθησαν και πάλι όμως από Αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Καλαμαριάς και οδηγήθηκαν στον Εισαγγελέα… μετά σου λέει εμπιστοσύνη στη δικαιοσύνη.

πηγή: www.pellanet.g

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου