"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Ποντιακή συναυλία αγάπης στα Γιαννιτσά

sinauliaagapisΜε επιτυχία πραγματοποιήθηκε η ποντιακή συναυλία αγάπης της Ευξείνου Λέσχη Γιαννιτσών στο Ανοιχτό Θέατρο Γιαννιτσών, την Τρίτη το βράδυ.
Τα έσοδα της οποίας θα διατεθούν στο κοινωνικό Παντοπωλείο της Ιεράς Μητρόπολης Εδέσσης, Πέλλης και Αλμωπίας
Στην εκδήλωση συμμετείχαν οι καλλιτέχνες:
Αλέξης Παρχαρίδης - Γιώρος & Λάζος Ιωαννίδης - Στάθης Νικολαϊδης
Κώστας Θεοδωσιάδης - Γιάννης Τσιτιρίδης - Μπάμπης Κεμανετζίδης
Μπάμπης Ιορδανίδης - Γιώργος Σοφιανίδης - Πέλλα Νικολαϊδου
Γιάννης Θεοδορίδης - Δημήτρης Ξενιτόπουλος - Κώστας Ζώης
Γιάννης Πολυχρονίδης - Γιαννης Σανίδης -Ανεστης Ιωκειμίδης
Γρηγόρης Σεϊτανίδης
πηγή: http://www.logospellas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου