"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Σύλληψη 38χρονου για κλοπή παγκαριού Αγίου Γεωργίου Γιαννιτσών

pagari1Συνελήφθη στις 8/9/12 το μεσημέρι, στα Γιαννιτσά Πέλλας, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Γιαννιτσών, ένας 38 ετών, διότι με την χρήση μία μεταλλικής λάμας,
πάνω στην οποία είχε τοποθετήσει κόλλα και την οποία έβαζε στην σχισμή του παγκαριού, αφαίρεσε χρήματα από το παγκάρι του Ιερού Ναού Αγίου Γεωργίου Γιαννιτσών.
Η λάμα κατασχέθηκε, ενώ στην κατοχή του 38χρονου βρέθηκε και κατασχέθηκε χρηματικό ποσό που αποδόθηκε στον εφημέριο του ναού.
Προανάκριση διενεργήθηκε από το Τμήμα Ασφαλείας Γιαννιτσών.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στους κατά τόπον αρμόδιους κ. Εισαγγελείς Πλημμελειοδικών.
πηγή: http://www.logospellas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου