"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Ευχαριστήριο του Συλλόγου Καρκινοπαθών Γιαννιτσών για τη συμμετοχή στις κατασκηνώσεις της Μεταμόρφωσης Χαλκιδικής


Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Καρκινοπαθών Γιαννιτσών, θα ήθελε να ευχαριστήσει δημόσια τους υπευθύνους και το προσωπικό της κατασκήνωσης της Μεταμόρφωσης Χαλκιδικής.
Ιδιαίτερα ευχαριστούμε τον Πρόεδρο κο Δημήτριο Ζαγγίλα, ο οποίος υποδέχτηκε τα μέλη μας με ιδιαίτερη φροντίδα και ευαισθησία.
Επίσης, τις υπεύθυνες της κατασκήνωσης κα Αγαθού-Βραχνού Αναστασία και κα Μιχαηλίδου Ευγενία, όπως και όλο το προσωπικό που μας περιποιήθηκαν και φρόντισαν έτσι ώστε...

... να περάσουμε ένα υπέροχο δεκαήμερο ξενοιασιάς και χαλάρωσης αφήνοντας πίσω όλα τα προβλήματα υγείας που έχουμε.
Τέλος, ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς από τα μέλη μας που συμμετείχαν, με την ευχή να καταφέρουμε να ανανεώσουμε το ραντεβού μας για την επόμενη χρονιά.
Για το Δ.Σ.
Η Πρόεδρος
Ειρήνη Μυστακίδου
πηγή:http://pelladothe.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου