"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

Διάθεση φθηνών προϊόντων στα Γιαννιτσά

altΗ κίνηση γυναικών μετά την συνάντηση  τους με τους συνταξιούχους του ΙΚΑ αποφάσισαν να συνεργαστούν φέτος μαζί για το καλό του τόπου μας.
Έτσι στις 6 Οκτωβρίου 2012 αποφάσισαν να διαθέσουν στον χώρο της λαϊκής αγοράς των Γιαννιτσών  από τις  9:00 ως τις  12:00 τα εξής προϊόντα:


ΑΛΕΥΡΙ προς 0,55 το κιλό
ΠΑΤΑΤΕΣ προς 0,25 το κιλό( σε τσουβάλι των 20 κιλών)
ΦΑΣΟΛΙΑ προς 2,00Ε το κιλό
ΡΕΒΥΘΙΑ προς 2,00Ε το κιλό
ΦΑΚΕΣ     προς 1,35 το κιλό (σε συσκευασία των 5,00Ε)
ΡΥΖΙ ΧΑΛΑΣΤΡΑΣ- ΚΑΡΟΛΙΝΑ, ΝΥΧΑΚΙ, ΓΛΑΣΕ,ΜΠΟΝΕΤ(ακόμα δεν έχουμε έρθει σε συμφωνία για τις τελικές τιμές).

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε στο kinisiginekonpellas@yahoo.gr
 πηγή:http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου