"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

Στο 24% του ΑΕΠ η παραοικονομία στην Ελλάδα



Αποθήκη με προϊόντα «μαϊμού» στην Ακαδημία Πλάτωνος
Σε χειρότερη κατάταξη από το Βανουάτου και τη Γκάμπια βρίσκεται η Ελλάδα στο διεθνή χάρτη της διαφθοράς με την παραοικονομία στη χώρα μας να ανέρχεται στο 24% του ΑΕΠ.
Μιλώντας χθες σε εκδήλωση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας ο Αυστριακός Καθηγητής Φρίντριχ Σνάιτερ ειδικός σε ζητήματα σκιώδους οικονομίας τόνισε πως λόγω της ύφεσης το 2012 αναμένεται μείωση της παραοικονομίας στην Ελλάδα στο 24% του ΑΕΠ, έναντι 25,8% το 2011 και 25,4% το 2010.
Ο ίδιος παρουσίασε ειδική κατάταξη σύμφωνα με την οποία η Ελλάδα κατατάσσεται στην πρώτη δεκάδα των χωρών με τη μεγαλύτερη παραοικονομία, μεταξύ των 27 κρατών της Ε.Ε μετά από Βουλγαρία και η Ρουμανία και βρίσκεται σε χειρότερη θέση από το Βανουάτου και τη Γκάμπια.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου