"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

Ποια στρατόπεδα κλείνουν

Λουκέτο μπαίνει σε 13 κέντρα εκπαίδευσης των Ενόπλων Δυνάμεων, μεταξύ αυτών και το "Κανελλόπουλος" του Πολεμικού Ναυτικού. Οι ναύτες θα κατατάσσονται στην Τρίπολη μαζί με τους σμηνίτες αλλά και τους στρατιώτες, καθώς το κέντρο του στρατού στην πόλη, κλείνει.
Διατηρούνται μόνο 8 κέντρα σε όλη τη χώρα, ενώ ένα θα παραμείνει ανοιχτό ως εναλλακτικό.
Τα κέντρα που θα κλείσουν είναι: στο Μαυροδένδρι Κοζάνης, στο Ρέθυμνο, στο Ναύπλιο, στην Κόρινθο, στην Τρίπολη (του Στρατού), στη Σταυρούπολη Ξάνθης, στο Αργος Ορεστικό Καστοριάς, στα Ιωάννινα, στο Παρανέστι Δράμας, στα Γιαννιτσά, στην Αρτα, στην Πάτρα και το μοναδικό κέντρο εκπαιδεύσεως που είχε το Πολεμικό Ναυτικό στον Σκαραμαγκά.

Πηγή: Ελεύθερος Τύπος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου