"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Τι πρέπει να προσέξω αν έχω υπέρταση;


Μάθετε τι συμβουλεύουν οι ειδικοί για να μην έχετε πρόβλημα με την αρτηριακή σας πίεση και λάβετε τα μέτρα σας άμεσα...
Ερώτηση αναγνώστη: Πρόσφατα μέτρησα την πίεση μου και τη βρήκα λίγο «τσιμπημένη». Αυτό σημαίνει ότι έχω υπέρταση; Τι πρέπει να προσέξω αν έχω υπέρταση;

Απάντηση: Για να έχετε υπέρταση πρέπει να διαπιστώσετε ότι η αρτηριακή σας πίεση είναι υψηλή σε πάνω από μια μετρήσεις σε διαφορετικές ώρες της ημέρας. Τη διάγνωση θα την κάνει ο γιατρός σας, αφού μετρήσει την πίεση σας σε διαφορετικές ώρες ή θα σας υποδείξει πότε να μετράτε την πίεση σας και να την καταγράφετε. Αν όντως πάσχετε από υπέρταση, πιθανότητα θα σας χορηγήσει φαρμακευτική αγωγή για τη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης. Αν έχετε περιττά κιλά σκόπιμο είναι να αδυνατίσετε και να μειώσετε το αλάτι στη διατροφή σας. Η γυμναστική (περπάτημα, κολύμπι) μπορεί να βοηθήσει. Θα πρέπει να κόψετε το κάπνισμα και ελέγχετε τακτικά χοληστερίνη και ζάχαρο ώστε να διορθώσετε σε συνεργασία με το γιατρό σας τυχόν μη φυσιολογικές τιμές τους.
lifezone.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου