"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

Γιαννιτσά: Βρήκε νεκρό τον πατέρα του

 

alt
 κλικ για μεγέθυνση
Μπροστά σε ένα δυσάρεστο όσο και μακάβριο θέαμα βρέθηκε σήμερα (18/9) πρωινές ώρες ένας μεσήλικας άνδρας σε τοπική κοινότητα του δήμου Πέλλας.

Συγκεκριμένα βρήκε κοντά στη στάνη ζώων που διατηρεί σε ορεινή περιοχή της παραπάνω κοινότητας, νεκρό τον 80χρονο πατέρα του, που πήγε να ταϊσει τα ζωντανά. Σύμφωνα με πληροφορίες ο άτυχος γέροντας, αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας.
Οι Αρχές που ενεργούν την προανάκριση, παρήγγειλαν νεκροτομή για να διαπιστωθούν τα ακριβή αίτια του θανάτου.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου