"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Γιαννιτσά: Και θύμα και κατηγορούμενος!

alt
 κλικ για μεγέθυνση
Τον μπελά του φαίνεται ότι βρήκε ένας 85χρονος! κάτοικος τοπικής κοινότητας του δήμου Πέλλας, ο οποίος και θύμα κλοπής έπεσε,αλλά και κατηγορούμενος θα πάει.
Συγκεκριμένα πριν μερικές ημέρες, άγνωστοι αφού διέρρηξαν την αποθήκη του ηλικιωμένου, αφαίρεσαν διάφορα εργαλεία και υλικά, προκαλώντας οικονομική ζημία, αλλά και το δίκαννο που είχε μέσα για προστασία του.
Έτσι τώρα αντιμετωπίζει τις ποινικές και διοικητικές κυρώσεις που προβλέπει η Νομοθεσία, επειδή θα έπρεπε να είχε σε πιο ασφαλές μέρος το όπλο του. 

πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου