"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

Γιαννιτσά: Καταδικάστηκε ο 40χρονος που πέταξε την κροτίδα

  

alt Σε συνολική ποινή φυλάκισης 14 μηνών με τριετή αναστολή, καταδικάσθηκε ο 40χρονος που πέταξε κροτίδα στα Γιαννιτσά, στις 14 Σεπτεμβρίου 2012, κατά τη διάρκεια της επιμνημόσυνη δέησης και κατάθεσης στεφάνων, στη μνήμη των εκτελεσθέντων Γιαννιτσιωτών το 1944, από τα Γερμανικά στρατεύματα κατοχής.
Το δικαστήριο έγινε χθες (29/9) στα Γιαννιτσά, με διακριτική παρουσία αστυνομικών για το φόβο επεισοδίων, χωρίς να σημειωθεί το παραμικρό.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου