Ξεκινώντας από τις πολύ απλές περιπτώσεις, όπως το αν έχουν κλίση προς τη μουσική, τον αθλητισμό, μέχρι και το να δείτε αν έχουν κλίση προς κάποιο συγκεκριμένο μάθημα. Για παράδειγμα μαθηματικά, ή γλώσσα ή ξένες γλώσσες. Το τι κάνουν είναι και αυτό που θα πρέπει στη συνέχεια να ακολουθήσουν στη ζωή τους. Μείνετε δίπλα τους: Ο καλύτερος τρόπος για να το ανακαλύψετε είναι να ενδιαφέρεστε για την καθημερινότητά του. Θα δείτε με ποιο πράγμα είναι περισσότερο ενθουσιασμένο όταν σας μιλάει για το τι έγινε στο σχολείο. Δοκιμάστε πράγματα μαζί τους: Για να ανακαλύψετε τι τους αρέσει περισσότερο, κάντε δοκιμές. Παίξτε μαζί τους αθλήματα, ή διαβάστε μαζί τους πράγματα. Δείτε που πηγαίνουν καλύτερα στο σχολείο. Ακούστε αυτά που έχουν να σας πουν: Μην τα πιέσετε να κάνουν κάτι που δεν τους αρέσει, τουλάχιστον σε ότι αφορά τα εξωσχολικά του.
"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως"
"ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!"
Νίκος Καζαντζάκης
Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012
Φροντίστε για τις επιθυμίες των παιδιών σας!
Ξεκινώντας από τις πολύ απλές περιπτώσεις, όπως το αν έχουν κλίση προς τη μουσική, τον αθλητισμό, μέχρι και το να δείτε αν έχουν κλίση προς κάποιο συγκεκριμένο μάθημα. Για παράδειγμα μαθηματικά, ή γλώσσα ή ξένες γλώσσες. Το τι κάνουν είναι και αυτό που θα πρέπει στη συνέχεια να ακολουθήσουν στη ζωή τους. Μείνετε δίπλα τους: Ο καλύτερος τρόπος για να το ανακαλύψετε είναι να ενδιαφέρεστε για την καθημερινότητά του. Θα δείτε με ποιο πράγμα είναι περισσότερο ενθουσιασμένο όταν σας μιλάει για το τι έγινε στο σχολείο. Δοκιμάστε πράγματα μαζί τους: Για να ανακαλύψετε τι τους αρέσει περισσότερο, κάντε δοκιμές. Παίξτε μαζί τους αθλήματα, ή διαβάστε μαζί τους πράγματα. Δείτε που πηγαίνουν καλύτερα στο σχολείο. Ακούστε αυτά που έχουν να σας πουν: Μην τα πιέσετε να κάνουν κάτι που δεν τους αρέσει, τουλάχιστον σε ότι αφορά τα εξωσχολικά του.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου