"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

Γιαννιτσά: Κλέφτες για τη δόση τους!

  

alt Δύο άνδρες ηλικίας 49 και 35 ετών εκ των οποίων ο δεύτερος, ομογενής από τη Γεωργία, συνελήφθησαν προχθές λίγο μετά το μεσημέρι στην πόλη των Γιαννιτσών... 
... γιατί λίγες ώρες νωρίτερα, προκειμένου βρουν χρήματα για να εφοδιασθούν με  τη δόση τους, αφαίρεσαν μέσα από όχημα ιδιοκτησίας 43χρονου δύο κινητά τηλέφωνα και επιχείρησαν να τα πουλήσουν. Οι Άρχές όμως ενεργώντας κατάλληλα έφθασαν στα ίχνη τους, τους συνέλαβαν  και τους οδήγησαν στην δικαιοσύνη.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου