"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

Συνάντηση με τον Υπουργό Ανάπτυξης & Υποδομών για την παράκαμψη των Γιαννιτσών

  

alt
 κλικ για μεγέθυνση
Την Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου, θα πραγματοποιηθεί συνάντηση των πολιτικών εκπροσώπων της Πέλλας με τον Υπουργό Ανάπτυξης και Υποδομών, κ. Χατζηδάκη, ο οποίος απεδέχθει το επείγον της συνάντησης για τα ζητήματα του Έργου της παράκαμψης των Γιαννιτσών.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας, οι Δήμαρχοι και οι Βουλευτές της Πέλλας, θα θέσουν στον κ. Υπουργό προς αντιμετώπιση τόσο τα προγραμματικά και χρηματοδοτικά ζητήματα που σχετίζονται με την υλοποίηση του Έργου της παράκαμψης των Γιαννιτσών, όσο και τα τεχνικά ζητήματα της σύμπτυξης των  χρονοδιαγραμμάτων των επιμέρους συμπληρωματικών  τεχνικών / υποστηρικτικών έργων του Οδικού Άξονα.
Για την συνάντηση αυτή ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Θεόδωρος Θεοδωρίδης έστειλε τις σχετικές προσκλήσεις ενημερώσεις στους Βουλευτές κκ Γ. Καρασμάνη, Δ. Σταμενίτη Θ. Τζάκρη, Ιορδ. Τζαμτζή και στους Δημάρχους  κκ Δ. Γιάννου, Δ. Πασόη, Γρ. Στάμκο και Γ. Χοίδη.
Η συνάντηση αυτή θα πραγματοποιηθεί σε συνέχεια της ομόφωνης απόφασης της σύσκεψης στο Διοικητήριο Πέλλας την Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου, για τον συντονισμό σε περιφερειακό και κεντρικό επίπεδο, των ενεργειών χρηματοδότησης και υλοποίησης του Έργου της παράκαμψης των Γιαννιτσών.
πηγή:http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου