"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

Κάλυψε χωριά και αγρούς το χθεσινό χαλάζι που έπεσε με σφοδρή ένταση στο δήμο Πέλλας


Η χθεσινή απογευματινή μπόρα που έπληξε τις περιοχές του δήμου Πέλλας, εκτός από το πολύ νερό και την έντονη βροχόπτωση, έφερε και πολύ χαλάζι σε χωριά του δήμου με πιο χαρακτηριστική περίπτωση αυτή του Λιπαρού (φωτο). Χρειάστηκαν μερικά λεπτά της ώρας, για να στρωθεί η γη με τα μικρά και μεγάλα κομμάτια πάγου που έπεσαν με δύναμη, προκαλώντας ζημιές στις καλλιέργειες. Μάλιστα ήταν τόσο μεγάλος ο όγκος του χαλαζιού που κάλυψε δρόμους, πλατείες και χωράφια δίνοντας την εικόνα ενός χιονισμένου τοπίου. Στην πληγείσα περιοχή βρέθηκε αμέσως μετά τη χαλαζόπτωση, ο αντιδήμαρχος Κρύας Βρύσης Χρήστος Πασαλής, που δεσμεύτηκε για τις αναγκαίες εκείνες ενέργειες που του δίνει η αρμοδιότητα του. ώστε η αποκατάσταση των πληγέντων να δρομολογηθεί άμεσα.
 πηγή: http://loudias.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου