"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

Γιαννιτσά: Συνελήφθη... ρευματοκλοπέας αγρότης

  
alt Ένας 40χρονος αγρότης συνελήφθη σήμερα (18/4) πρωινές ώρες στα Γιαννιτσά-Πέλλας, για κλοπή ρεύματος.
Ειδικότερα  όπως διαπιστώθηκε από αρμόδιο υπάλληλο της εταιρείας Διαχείρησης Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΗΕ), στο αγρόκτημά του σε αγροτική περιοχή των Γιαννιτσών... πείραξε το μετρητή ρεύματος, με αποτέλεσμα να μην καταγράφεται η πραγματική κατανάλωση του ρεύματος, ζημιώνοντας με τον τρόπο αυτό την εταιρεία. Ο ρευματοκλοπέας αγρότης οδηγήθηκε στην δικαιοσύνη.
πηγή:http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου