"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Όταν θέλουν βρίσκουν και μηχανήματα και προσωπικό για να αποβάλουν από τη δημοτική έκταση τους καταπατητές


Εντύπωση προκαλεί η σπουδή του δήμου Πέλλας για τον καθαρισμό οικοπέδου το οποίο ήταν καταπατημένο και έχρηζε αποκατάστασης. Στην περίπτωση αυτή τόσο οι υπηρεσίες του δήμου όσο και ο εισαγγελέας έκαναν άριστα τη δουλειά τους και βρήκαν μηχανήματα και προσωπικό για να εφαρμόσουν την απόφαση καθαρισμού. Δυστυχώς όμως σε άλλες καραμπινάτες περιπτώσεις όπου υπάρχει καταπάτηση δημοτικής έκτασης, (πεζόδρομου και δημοτικού δρόμου) και μάλιστα με αυθαίρετη περίφραξη, για την οποία έχει εκδοθεί απόφαση κατεδάφισης και έχει κοινοποιηθεί και στον εισαγγελέα εδώ και δύο χρόνια, δεν ασχολείται κανείς, Προφανώς οι επιχειρήσεις κατά των καταπατητών γίνονται με κριτήρια που θα πρέπει να μας εξηγήσουν κάποια στιγμή οι αρμόδιοι.
πηγή: http://loudias.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου