"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Κυριακή 14 Απριλίου 2013

Γιαννιτσά: Ο... περιπατητής με το πριόνι!

 
alt Ένας 33χρονος, κάτοικος τοπικής κοινότητας του δήμου Πέλλας συνελήφθη σήμερα (13/4) τα ξημερώματα, όταν σε έλεγχο που υποβλήθηκε από περιπολούντες Αστυνομικούς σε οδό της πόλης των Γιαννιτσών, βρέθηκε να φέρει πάνω του ένα πτυσσόμενο πριόνι, μήκους 40 εκατοστών! και με μήκος  λάμας 20 περίπου εκατοστών, την κατοχή του οποίου δεν μπόρεσε να δικαιολογήσει.
Το πριόνι κατασχέθηκε, ενώ ο κάτοχός του οδηγήθηκε στην δικαιοσύνη.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου