"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Κυριακή 21 Απριλίου 2013

Συγκέντρωση τροφίμων από το Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης Ν. Πέλλας


Στο δήμο Πέλλας για δύο ημέρες θα συγκεντρώνουν τρόφιμα στο ισόγειο του δημαρχείου στα Γιαννιτσά 
Ο δήμος Πέλλας, συμμετέχοντας στο Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης Ν. Πέλλας, διοργανώνει συγκέντρωση τροφίμων την Παρασκευή 26 και το Σάββατο 27 Απριλίου. Η δράση θα πραγματοποιηθεί παράλληλα στους τέσσερις δήμους του Νομού δίνοντας την ευκαιρία στους συμπολίτες μας να προσφέρουν τρόφιμα, τα οποία θα διατεθούν σε οικογένειες που έχουν ανάγκη. Ο χώρος της συγκέντρωσης τροφίμων είναι στο ισόγειο του δημαρχείου κατά τις ώρες 18:00 - 20:00 την Παρασκευή 26 Απριλίου και 9:00 - 14:00 το Σάββατο 27 Απριλίου 2013.
πηγή: http://loudias.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου