"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

Σύλληψη 47χρονου στα Γιαννιτσά για χρέη στο δημόσιο



Συνελήφθη σήμερα (05.04.2013) το μεσημέρι, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Γιαννιτσών, ένας ημεδαπός 47 ετών, για μη καταβολή χρεών προς το Δημόσιο.
Το ύψος του χρέους ανέρχεται συνολικά στο ποσό των 72.083,47 ευρώ.
Οι κατηγορίες που τον βαρύνουν αφορούν στις διατάξεις του άρθρου 25 παρ. 1 του Ν. 1882/90, όπως πλέον ισχύει μετά τη τροποποίηση με το άρθρο 3 παρ. 1 του Ν.3943/11 «Μη καταβολή χρεών προς το Δημόσιο».

Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Γιαννιτσών. 
πηγή: http://pelladothe.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου