"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Αξός Πέλλας: Έκλεψαν επικαθήμενο αλλά συνελήφθησαν

 
alt Συνελήφθησαν επ΄ αυτοφώρω χθες (01.04.2013) το απόγευμα, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Γιαννιτσών, τρία άτομα 40, 51 και 55 ετών, για κλοπή επικαθήμενου εταιρείας.
Ειδικότερα, στον Αξό Πέλλας, οι προαναφερόμενοι αφαίρεσαν ένα ημιρυμουλκούμενο επικαθήμενο εταιρείας αξίας 20.000 ευρώ και συνελήφθησαν. Το αφαιρεθέν επικαθήμενο αποδόθηκε σε νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρείας. Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Γιαννιτσών.
πηγή: http://www.karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου