"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 16 Απριλίου 2013

Γιαννιτσά: Εκδήλωση με θέμα "Ψυχολογία και Διατροφή"

  
altΤην Τετάρτη 17 Απριλίου 2013, 7.30 μ.μ., στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του Ενοριακού Κέντρου του Ι. Ναού Κοιμ. Θεοτόκου (Μητροπόλεως) Γιαννιτσών διοργανώνεται Εκδήλωση με θέμα:

''ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ''

Ομιλήτριες
κ. Χρύσα Σαρρή, Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
κ. Αθηνά Τσακαλίδου, Συμβουλευτική Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια

Συνδιοργανωτές
Ίδρυμα Παιδικής Προστασίας Γιαννιτσών «Παναγία η Οδηγήτρια»
4ο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών
4ο Νηπιαγωγείο Γιαννιτσών
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 4ου Δημοτικού Σχολείου Γιαννιτσών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου