"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Συνελήφθη 33χρονη στα Γιαννιτσά για κλοπή καταστήματος γυναικείων ρούχων



Συνελήφθη στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας προχθές Σάββατο (30.03.2012) το απόγευμα, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Γιαννιτσών, μία ημεδαπή 33 ετών, για κλοπή ρούχων από εμπορικό κατάστημα.
Ειδικότερα, στα Γιαννιτσά, η προαναφερόμενη μαζί με μία 30χρονη αφαίρεσαν από κατάστημα εμπορίας ρούχων μίας 50χρονης γυναικεία ρούχα διαφόρων εταιριών συνολικής αξίας περίπου 400 ευρώ.
Η 30χρονη συνεργός δε συνελήφθη και αναζητείται εντός ορίων του αυτοφώρου.
Προανάκριση διενεργείται από το Τμήμα Ασφαλείας Γιαννιτσών...

Η συλληφθείσα θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Γιαννιτσών.
πηγή: http://pelladothe.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου