"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 13 Απριλίου 2013

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ Β.ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΗΣ Ι.ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ

΄΄ΔΕΥΤΕ ΕΡΓΑΣΩΜΕΘΑ ΕΝ ΤΩ ΜΥΣΤΙΚΩ ΑΜΠΕΛΩΝΙ΄΄

Την Κυριακή 14 Απριλίου, στις 20.00, στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου Γιαννιτσών (Μητρόπολη) θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση λόγου και μέλους με Ύμνους της Μεγάλης Τεσσαρακοστής από την Σχολή Βυζαντινής Μουσικής της Ιεράς Μητροπόλεως Εδέσσης, Πέλλης και Αλμωπίας.

Κατά την εκδήλωση ο Σεβ. Μητροπολίτης Εδέσσης, Πέλλης και
Αλμωπίας κ. Ιωήλ θα τιμήσει τον απερχόμενο Διευθυντή της Σχολής κ. Αντώνιο Πατρώνα, Άρχοντα Υμνωδό της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας και θα επιδώσει πτυχία στους αποφοίτους του διδακτικού έτους 2011-2012.

Θα ψάλλει ο Βυζαντινός Χορός της Σχολής υπό τη διεύθυνση του νέου Διευθυντή της κ. Αριστοτέλη Βογιατζόγλου.
πηγή: http://istographos.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου